fredag, juni 26, 2015

Att ta sommarlov

Kommer ni i håg känslan som infann sig sista dagen i skolan innan man fick sommarlov, en lugn, skön känsla som man sakta vaggades in i, nästa så att man blev lite groggy. Ja men ni förstår.
Idag var det ju ingen sommarlovsväder direkt, inga pastellfärgade klänningar och så sandaler på fötterna här inte utan det är långbyxor och koftor för att inte frysa.
 
Vad är det för sommar?
 
Ja just ju bryr jag mig inte för nästa vecka får jag vara ledig med mina flickor och då kommer även sommarvärmen. Vi ska mysa ute hela veckan (om det inte regnar)
Leka med kaninen, måla klart lekstugan och fika i gräsmattan.
 
 

 
Hand i hand på väg till bilen för transport till förskola och fritids, mina små hjärtan.
Visst är de söta.
 
Idag gör jag min sista arbetsdag för en veckas ledighet och det ska bli så skönt att få sova lite på morgonen, japp det är det jag saknar mest just nu - sömn - igår kraschade vår diskmaskin som inte är ett år ens, den löste ut jordfelsbrytaren i går - flera gånger - skönt att vi har jordfelsbrytare!
Ja i alla fall så kommer det nog en tekniker i nästa vecka och fixar detta.
 
Efter jobbet idag ska jag och några jobbarkompisar till en annan jobbarkompis och grilla och mysa, ska bli så härligt så. Ett bra sätt att börja semestern på
 
Kram Lina.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar