lördag, januari 02, 2016

Årskrönikan 2015/2016 (del 1)

Ja men då så har vi 2016 här. Vilket år det kommer att blir, jag är övertygad om att det kommer att bli ett jättebra år, eller jag vill tror det i alla fall.
 
Vi börjar väl som vi brukar men med ett litet undantag, i år kommer krönikan att bli uppdelad. jag har inte tiden att sitta och sammanfatta ett helt år. (även om det kanske inte hänt så mycket)
 
Januari:
 
I januari kom snön och mannen var ute med barnen och åkte pulka och skottade. Annars var januari en lugn månad för oss som för de flesta. En liten förberedelse på minsta tjejens två årsdag drog igång också. Vad köper man liksom till en två åring som har alla leksaker från sin äldre syster?
 

 
Februari:
 
Då firar vi L som fyller två år och pappan i huset som fyller år dagen efter. Det var mycket tårta och  många presenter och alla var här och firade. Februari blev inte bara glädje tyvärr, men det tar vi en annan gång.
 
 
 


 
Mars:
 
Här firar vi några födelsedagar till, bland annat min 35 år dag. Jag fick fina koppar med fat och assietter från Pip Studio, jag fick vinglas och snapsglas från blå droppen och jag fick en ängel från Lera.nu som jag älskar. Jag fick även en utekväll i parken av min syster, vi har iväg hela dagen och jag blev fin i håret och så blev jag bjuden på mat och på kvällen åkte vi till parken och dansade och det var så jädrans roligt.
 
Kopp m fat från Pip Studio och ett armband från min mamma


halsbandet som jag köpte till mig själv med flickornas namn på.


Underbara ängeln från LERA.NU


Jag, nyfrissad och makead för en kväll på dansbanan.
 
April:
 
I april firar vi den stora tjejen som fyllde 7 år, hon blev en stor tjej helt plötsligt. många fina paket och mycket tårta och ett härligt firande blev det. Hon var iväg och valde ut en kanin som hon fick av sin faster med familj, en röd liten angorakille blev det.
 



-Meeeeeen, var är mina paket då, undrar det lilla yrvädret
 

 
  Oscar blev namnet till slut på denna lilla varelse.  
Idag är han större och fluffigare. Här är han nyklippt.
 
Kram Lina
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar