torsdag, januari 07, 2016

Att snart ha slut på ledighet

Ja men jag gör så gott jag kan för att krama ur det sista ur ledigheten. Jag och flickorna tog en tur till Börjes och handlade lite. C fick nya skidor, hoppas vi kan inviga dem till helgen. Ska ju bli lite mildare sägs det, fast jag tycker att det är ganska skönt ute nu, bara jag slipper vinden. 


Det går bra i badrummet oxå. Mattläggaren har varit här idag och mätt och i morgon kommer de igenfrys att spackla golvet. Sen är det bara mattan vi väntar på. 
En tripp till IKEA för lite skåp och spegel och lite smått och gott till sen börjar vi i nästa badrum. Det är kul även om det är påfrestande som tusan. Han är så jädrans duktig min Karl, blir imponerad av honom varje dag. 



Sätter sista lampan i taket. Det blir så fint, jag är så nöjd. 

Imorgon är det dags att jobba lite och sen tar vi helg igen. Efter helgen drar det igång på allvar. Sen börjar vi planera för födelsedagarna som kommer. 

Ha en fin kväll.

Kram Lina

❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar