onsdag, november 16, 2016

Att ha ett sug efter julpyssel

 
Det slog mig typ nu att det är snart jul om en och en halv vecka är det första advent
- FÖRSTA ADVENT -
och jag fick ett plötsligt sug av att pyssla. Men jag vet i fanken när jag ska få tid till det. Jag planerade att jag skulle baka i helgen men det blev knappt nån mat lagad, det är så mycket annat som hela tiden kommer i vägen.
 
Ja jag vet vad ni tänker, man måste prioritera rätt, och det är helt sant men ibland är det svårt för vi är ju mer än en i vår familj och vi tycker ju att olika saker är viktiga och
när det kommer till mina barn så är de alltid viktigare än något annat så därför lägger jag ju mina planer och önskningar på hyllan ofta.
 
Men just nu fick jag ett sug att julpyssla.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar