måndag, november 07, 2016

Hållbart familjeskogsbruk I

Hållbart familjeskogsbruk I
    
7,5 högskolepoäng, Linnéuniversitetet, Studieort: Växjö
Som fristående kurs
BEHÖRIG
VT2017 Period 1
Vecka 3
Grundläggande nivå
LNU-67666
Kurs, Distans
Kvartsfart (25%)
Blandade tider
Grundläggande behörighet.
 
-------------------------------------------------------------------------------------------
 
Ja men vad tror ni, skulle någon som jag kunna klara av detta?
Självklart kan jag det och jag hoppas att jag blir antagen, blir nästan lite nervös när jag tänker på det.
Jag har vad som krävs för att konkurrera om en plats i alla fall och det är ju bra.
Det finns en 2:a också, om det är så kul som jag hoppas och tror så kanske det blir ytterligare en kurs.
Jag tänker så här. Även om jag inte ska jobba i skogen så är jag ju gift med en som lever skog, det är ju bara kul om man kan föra lite diskussioner och vara lite mer delaktig i detta och så är det ju aldrig fel att bredda sina kunskaper. Jag gillar ju också skogen och vad den har att erbjuda.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar