måndag, februari 27, 2017

Bok-rea-fyndat lite

bild lånad från Adllibris
 
En spännande bok till min bokslukerska hemma. Hon är mest inne på Lasse-Majas Detektivbyrå men hon har nog snart alla de böckerna, så det fick bli en annan deckarbok till henne.

bild lånad från Adlibris
Till den lilla hönan så valde jag denna, dels för att det var fina och lite knasiga bilder i den och dels för att jag föll för titeln på boken. Tror att de kan passa virvelvinden hemma

bild lånad från google
Till mig blev det inget bok-rea-fynd, det blev dock ett fynd och en födelsedagspresent till mig själv. Om den kommer inom kort till vill säga. Jag har ju helt och hållet fallit för deras TV-serie som går nu och den verkar så fin denna boken och jag kan säkert få lite tips för min egen trädgård.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar