söndag, februari 05, 2017

Helgens bravader

Jaha, då är denna helgen oxå till ända.

I fredags vara vi på fest, det var fotbollsklubben som bjöd. En tack-fest för alla ideella krafter i föreningen. Lika trevligt som tidigare år. Min sista tror jag. Jag avgår som kassör i mars, jag hinner inte riktigt med det. Men jag kommer ställa upp vid cuper och sånt som tidigare såklart. Bygden behöver sin förening, barnen behöver sin förening.

I går vaknade vi med halsont och täppta näsor så det blev ingen dans för C. På kvällen var vi hos Hs syster. Vi åt och hade trevligt och kusinerna lekte. Det är svärfars årsdag i morgon måndag, kan inte riktigt fatta att han har varit borta från oss ett år redan. 

Idag har jag städat och torkat golv på nedervåningen och H har skruvat i hallen.  Han håller på fortfarande och sätter de sista gipsskivorna. 






I veckan väntar två födelsedagar och ett kalas samt middag med Hs jobb. Ja, lite arbete och läxläsning har vi oxå att se framemot. Håller alla tummar och tår på att vi håller oss så oass pigga så jag slipper VAB, även om det är mysigt att vara hemma.

Kram Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar