lördag, februari 18, 2017

En lördag i februari

 
Ja men då har vi träffat Draken och dansat drakdansen.
 
Då det inte var någon dans i lördags så körde vi till stan för att träffa Bolibompadraken och hans kompisar från Barnkanalen.
Kitty skulle också vara där med robotarna från Daidalos och Labyrint. Det var inte så mycket att ha just de för robotarna var bara pappfigurer. Det gjorde Cornelia lite besviken, hon som älskar Labyrint.
Men Lova var ganska nöjd, hon fick en bra plats och såg draken, Sara och David.
 
Vi fick dock köra i 40 min innan vi kom in. Tänkte inte på det när jag körde in så vi var väl kanske inte rätt klädda men det gick bra och flickorna höll god min under hela tiden.
 
 
 

 
När vi dansat och sjungit klart så tog vi en runda på stan.
Första stoppet blev Din Sko, min flickorna älskar skor (de har de fått av sin mamma) Så nya skor till våren shoppade i, Lova ett par vita sneakers - skithäftiga - lite sportiga men funkar hur bra som helst till en tyllklänning. Cornelia valde efter många om och men ett par smutsrosa quiltade sneakers - jag hade själv kunnat tänka mig dem - funkar bra till hennes lite sportigare stil men även dessa till en fin klänning med spets.
 
Ikväll är det mello och det laddar vi för nu.
 
Önskar er en fortsatt trevlig helg.
 
Kram Lina
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar