tisdag, juli 18, 2017

Blåbär och Cirkus

 
Idag på morgonen var jag och flickorna med pappa H när han skulle röja upp lite runt den ena lilla jaktkojan, jag tog hunden med mig men vi tröttande på att vara där så vi gick hem och byta om och tog cyklarna till blåbärsskogen och plockade blåbär. Ii fick ihop en liter nästan, jag trodde att L skulle tröttna efter 5 min, men hon plockade lite och åt lite och så lekte hon med pinnar och så traskade hon runt där lite riset så efter 1 tim totalt så cyklade vi och mötte upp pappan och sen vidare hem och bakade blåbärsmuffins, som blev så goda.
 




 
Sen fixade vi till och och körde ner och mötte upp en fin vän och hennes gosse och så gick vi på Cirkus Bambino, tror att det är typ 7 ggr som jag är på deras cirkus. Det är typ samma sak varje år med lite nyheter då och då för barnen blir ju äldre och lär sig mer och mer.
Men barnen älskar det och jag kommer gå så länge de vill gå.
 
En fin kväll med barnen i mitt liv.
 
Vi stannade på berömda Börjes Varuhus innan vi körde hem och handlade popcorn och en pool. Det ska ju bli supervarmt i morgon onsdag och jag ska jobba och pappan skulle fixa lite målning på huset så då kan ju kidsen bada.
 
Nu är det dags att krya ner i sängen för morgon ringer klockan för arbete.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar