lördag, juli 15, 2017

Nässelutslag deluxe

 
Detta är vå lilla hönas ena ben, hon ser likadan ut över hela kroppen, kinder, huvud, hals, rygg, armar, ben och mage.....
......men de kliar inte och det är ju skönt för henne, jag har precis pratat med 1177 och jag ska ge henne en allergitablett så nu ska jag snart sätta mig i bilen och köra och köpa det. men detta kom igår kväll när vi var på Öland. Fattar inte vad det kommer i från men i dag var det värre så då ringde jag sjukvårdsupplysningen och de verkade inte tycka det var så allvarligt, Vi får hopppas att det går ner och blir bättre.
Men idag ställer vi in våran Bad-och-Sol tur till Öland och åker enbart över ikväll för att heja på H som ska springa Victorialoppet. Vi hoppas att det inte bli sämre med L så vi kan åka i alla fall.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar