tisdag, juli 06, 2010

20100706

Jaha ja, Tisdag idag och det känns det är en typsik tråkig tisdag, det som varit bra idag är lunchen, den var verkligen trevlig var och lunchade med chefen och en kollega på Thai House - mums var det. Har väl lyckats att få till några försäljningar oxå men det är bara det. En annan sak som har varit bra är oxå (fast det var igår) är att jag har fått en ny tjänst men jag kan inte berätta mer för det är inte officiellt än så jag väntar lite till med att berätta mer. Ikväll är det FOTBOLL Uruguay - Holland och det kan nog bli en trevlig match hoppas att Holland går vidare, jag skulle vilja se Holland - Spanien i finalen och sen att Spanien vinner. Men det kan nog bli svårt för dem för Tyskland spelar bar fotboll och de har ett bra lag med Schweinsteiger och gänget men Spanien har ju Villa, ja ja ingen idé att spekulera i nått som jag inte kan så bra. Öland på söndag och det ska bli riktigt kul jag har inte varit i stigan på väldans länge och det ska bli kul att få ta med Cornelia dit oxå, hoppas att vi kanske kan ta en dag eller två där i sommar med mormor (min mormor) Ska be pappa om ett litet lån till några körlektioner oxå tänkte jag så jag kan boka på några st nu, ska se om jag kan boka lite till sommaren oxå. Nä hä nu är det 50 min kvar sen sitter jag på bussen hem!

ha en skön kväll och håll nu tummarna för att Holland går vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar