söndag, juli 25, 2010

Hipp hipp hurra...

...idag är det Philips födelsedag. Grattis stora killen på din 5 års dag. Kan inte fatta att det är 5 år sedan du kom till världen. Jag minns det som igår....Ja iallafall vi kommer kl 14,00 på kalas. Idag regnar det precis som det gjorde igår. Fast igår var en mysig dag trots regn, vi var i Växjö hela dagen igår hos K & J, hoppas att det gick bra att servera J förresten, ja han var så stilig när han gav sig iväg i svarta kostymbyxor, vit skjorta och svart väst och efter mycket tvekande även SVARTA finstrumpor, tur att han tog sitt förnuft till fånga och inte valde vita tubsockor (som för övrigt är det fulaste som finns)
Ja hela familjen var på stan och jag shoppade två nya tröjor på H&M och en liten present till kusinen Philip och H han köpte nån frostvakt till Grimms hundkojja. Cornelia fick såpbubblor a la Hello Kitty, ja jag vet jag gav med mig.
Det har komit över 100 mm regn här på 2 dagar och det fortsätter att regna och vi ser ingen ljusning på det heller.
Vill till Astrid Lindgrensvärld jag har aldrig varit där.

Nu ska jag plocka in frukosten och dricka upp mitt kaffe och sen ska jag TVÄTTA och ja plocka som vanligt, jag förstår inte hur hon hinner dra fram så mycket saker på så kort tid.
Ha en trevlig söndag alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar