tisdag, augusti 03, 2010

Sista semesterveckan..


Vad har vi hittat på hela sommaren, Jo i onsdags var vi i Vimmerby på Astrid Lindgrens värld. Lyckan var total när hon fick träffa Pippi, C hade kunnat tillbringa hela dagen i Villavillekulla men vi hade mycket att titta på. Vi började med Allsång med Kling och Klang och Prusseluskan. Cornelia sjöng med så det skrålade när Pippisången kom. Ja sen tittade vi på Mattisborgen och Ronja Rövardotter, Rasmus på Luffen och sen träffade vi på Karlsson på taket. Innan vi åkte hem fick hon välja en sak i butiken och gissa vad hon valde jo en pippidocka så klart. Jag köpte även en CD med alla låtarna från klassikerna och sen två ljudböcker med pippi. Annars ja vad har vi gjort, Jo sandlådan är klar, vi har lekt med kusinerna vi har varit i Växjö hos Ia och Johan och på lördag drar vi till Halmstad för att träffa Stina och Ville och kanske hinna med en tripp till Ullared.
Just nu håller jag även på med en fotobok till Cissi och Marcus från deras bröllop. Det är så skitkul att hålla på med det synd att det inte finns så man kan ta anställning som fotoboksredigerare, jag är riktigt bra på det :)
Nä gott folk dags att ta tag i verkligheten en stund nu, innan vi åker till morfar.
Ha en skön tisdag!

1 kommentar:

  1. Heeeej!!!
    Längtar sååå tills ni kommer! Jag funderade på om vi skulle ta en sväng till busfabriken? Det ska visserligen vara fint väder, men det ligger ju så nära oss (15 min promenix).

    :))

    SvaraRadera