tisdag, augusti 17, 2010

inga bilder...

...men Hampus har skjutit sig en liten råbock ikväll, jo jag har bilder på detta men jag väljer att inte lägga ut dem om det är någon som läser som är känslig, man vet ju aldrig. Ja ett stort Grattis till honom iallafall. Nån som var nyfiken på detta var så klart Grimmse, men tyvärr hunden så är dte fel vilt för dig. han har inte fått se eller lukta på detta men han har låtit som om det är väldigt synd om honom hela kvällen, kan bara trösta honom med att älgjakten snart börjar. (tror iof inte att han blir mycket gladare för det men men. Såg att Johanna ska åka till Ullared och jag blev sååååå avis på detta jag vill oxå åka till Ullared *hör mystiska ljud från köket* nope där var inget, kanske bara en liten mus som sprang i väggen, aja tillbaka till jakten. Jo som sagt andra måndagen i oktober börjar livet här på landet. nja kanske inte så mycket för mig men för min make, ja ja ja älgkött är gott och det är kul att han verkligen har en "hobby" som han brinner för och det hade ju varit konstigt att ha en älghund om man inte jagar älg eller? Nog om detta.
I morgon är det en helt vanlig onsdag, ska jag ut och springa tror att det blir med hund denna gången annars så inget kul eller ovanligt som händer. Det är jobb som vanligt för oss och dagis som vanligt för Cornelia. åhh vad jag är glad över att hon trivs så bra på dagis. Ja ni nu är maten för morgondagen klar och jag har diskat undan, Cornelia sover, Hampus levererar rådjur och Grimm ja han ligger i köket och tycker sååå synd om sig själv så jag tror att jag ska ska och borsta tänderna och krypa ner i sängen och sova tills i morgon. Önskar bra väder i morgon, gärna sol fast kanske 20 grader och lite svag vind och inte detta kvava, äckligt klibbiga väder som vi har just nu.

tack för mig och god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar