tisdag, augusti 17, 2010

en helt vanlig tisdag

..japp händer inte nått alls idag.I fredags däremot var vi hos pappa och åt gott och i lördags var vi hos Ida och Magnus och fiskade kräftor. Hur trevligt som helst, jag har inte träffat Ida på hela sommaren, ja nä jag har inte träffat någon av mina kära vänner på hela sommaren *dåligt* men det har inte funnits tillfälle för det. Men nu så hoppas jag att det blir lite mer. Måste snart boka tid med Lolis och Martin och deras söta kissemiss. Cornelia är ju helt såld på djur.
Ja kkräftfiske ja, det blev väl inte så många kräftor men det var verkligen trevligt att träffa alla, grilla lite korv prata lite, dricka lite vin och sen äta kräftor, det kan inte bli bättre :) Denna veckan händer det inet så mycket, Jag var ute och sprang igår kväll typ vid 20,15 eller nått det var ju så otroligt otäckt varmt em nä jag kom hem så jag väntade in i det sista. Precis när jag såg huset så började det regna. Ska inte springa idag men jag ska försöka komma ut i morgon igen och då tror jag att Grimm ska få föölja med. Idag ska jag bara laga lite mat och sen gosa ner mig i soffan med en stooor kopp the.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar