söndag, augusti 22, 2010

hujedamej

...nu är det bara Emil som gäller för lilla föreken eller som hon själv säger Emilen.
Jag har tappat rösten, inte helt och hållet men det låter int ebra, jag hoppas att det går pöver tills i morgon då det är dags att jobba. Ja Vad har haänt. Idag har jag har ett gäng med shoppingsugna gäster här C har varit här med Me and I och det är ju alltid lika trevligt. Jag köpte en klarröd tunika med en rosapricking ängel på till Cornelia och ett par lkusrosa yogapant till detta och till mig själv en liten potatisfärgar tunika men ett litet märke i nacken. Ja så där en 880:- för tre plagg :) Jag är ÄLSKAR Me & I, bra kvalité och det är roliga barnkläder, sen handlar jag ju mycket på H&M det har dem ju lite tuffare kläder och så polarn o pyret så klart som är baskläder och super kvalité. Nåja lite blev det :)H tittar på Irene Huss och Grimmse han ligger i nått hörn och sover.SJälv har jag ätit en macka och lagt 3 liter kantareller i kylen i väntan på morgondagen då det är dags att ta tag i dem. Nu ska jag bortsa tänderna och gå och lägga mig. Hoppas att hon är lika duktig denna veckan. Hon har sovit i sin säng hela veckan fram till på morgonen när hon har kommit själv och krupit ner mellan oss och inte sagt så mycket och det är jättebra tycker jag. Nä tack för mig och hoppas att ni har haft en lika trevlig helg som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar