måndag, augusti 23, 2010

Röstlös eller väldans hes iallafall

...japp då har den underbara höstförkylningen kommit och den har satt sig på stämbanden - va faan - jag jobbar ändå, ingen som har sagt nått än så dem måste ju höra vad jag säger, även om det låter som om jag har svalt en förkyld tupp. Ja jag ger det nån dag till sen kanske man får tänka om. Jag har bara fyra dagar denna veckan, Dagis är stängt på fredag och det är bättre att jag är hemma nu innan vi får mer att höra och sen kan H vara hemma i oktober igen. Ja då har snart sommaren 2010 gått och snart kommer den underbara hösten, jag älskar hösten, när man kan börja tända lite ljus, hänga upp mörkare gardiner och verkligen murra till det hemma. åhh vad jag älskar det men det är kart en regnig höst är ju inte så kul utan det är ju höstdagar som innehåller sol och alla underbara färger som är roliga och mysiga. åhh vad jag skulle vilja ha en systemkamera en Minolta, undra vad en sådan kan kosta. Måste ta och kolla upp detta på en gång.
Annars är allt bra. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar