torsdag, augusti 12, 2010

en liten runda med hunden

och premiär för mina löparskor - för första gången har jag sprungit och det var inet så tokigt som jag trodde, vet inte varför jag inte har testat innan men jag har alltid fått för mig att springa är astråkigt. Aja nu hade jag ju sällskap och det var kanske det som gjorde susen. Han var jätteduktigt Grimmse så det blir fler runndor med honom. Han kan ju om han vill den lilla kärleken.
Ja kl är lite över 9 och snart är det dags att tänka på sängen det är ju en jobbdag till i morgon även om den inte är så lång (slutar 13,00) så jag man ju ändå stiga upp.
Det har hänt endel med Cornelias tal nu bara över sommaren hon sätter ihop långa långa meningar nu och det går att föra en konversation med henne och det är riktigt kul och så snappar hon upp allt så man får verkligen passa sig. Me & I har släppt sin höst/vinter kollektion nu och jag har hittat 2 plagg som jag ska köpa yogabyxor och en röd tunika med en ängel på till Skrållan.
Blev så lycklig härromdagen när jag hittade att man kunde beställa och prenumerera på Astrid Lindgrens filmer. Corenlia gillar dessa och hon frågar mycket om dem så det är väl dag nu och det är ju smidigt att man kan få dem hem i brevlådan bara.
Annat som händer är att jag ska bli moster i februari, ja jag har ju vetat om det ett tag men inte fått säga nått men nu vet alla som ska veta så nu kan man sjunga ut det och jag tycker att det ska bli så kul. Jag längtar verkligen efter detta. Grattis till er igen. Jag hoppas på en tjej men alla tycker att jag är tråkig men ag vill att det ska bli en liten Ofelia :)

Så nu är det dags för en kopp kaffe och soffan innan kudden ska puffas till.
Sköt om er och ha en fortsatt trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Tack söta för din fina kommentar! DET VÄRMER SÅ I HJÄRTEGROPEN!
    Vilken snygg layout du skaffat, sköna färger!

    SvaraRadera