tisdag, augusti 10, 2010

en helt vanlig tisdag

...när skrållan sover och H klipper gräset, egentligen har jag hur mycket som helst jag bode göra, laga mat, plocka tvätt och ja allt annat små plock som finns men jag väljer att ta några minuter åt min blogg. Jaghar betalt tre tradera fynd till Cornelia bla en pippi tröja, hon kommer blir så glad för denna. Ja ni skulle ha sett henne igår. Eric Saade var på TV och hon lyckas ju vakna och vara törstig precis när han ska sjunga så det var ju lögn att få omkull henne sen men det gick när Lotta var slut. Så hon fick faktiskt hans skiva idag. Ja jag vet att jag skämmer bort henne men hon är ju det finaste jag har :)
Dagen på jobbet har varit bra jag har suttit och jobbat själv idag men en massa returer, det är bra tycker jag att man får börja med en sen i taget och inte bara bli inslängd till 100 st nya grejjer och sen att man för väntas kunna hålla reda på skillnaden på allla detta sakerna. Sen har jag ju en grymt trevlig ny jobbarkompis och en chef som jag gillar så detta kommer att bli bra, det känne rjag på mig. Sen hörde min gamla chef av sig igår och undrade hur det hade gått och så och det tyckete jag var väldigt bra så jag säger det igen, Jag är på ett väldans trevligt företag. C:s kussar har varit på besök idag så det var så trevlig när jag kom hem idag. Kul att Cissi gillade boken jag gjort åt dem oxå det värmer ju. Hon nönskade sig varsin till pojkarna i julklapp så vui får väl se vad vi kan ordna. Måste uppdatera mina bilder lite på dem båda :) Men nä nu ni kära vänner är det dags att ta tag i vardagen igen. Nu väntar tvätten :) och sen en STOOOR kopp kaffe

Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar