onsdag, juli 07, 2010

Mest i hela världen..

jag har verkligen världens underbaraste lilla dotter. Mamma, vet du sak? Älskar dig mest i hela världen. Denna mening kan få vem som helst att smälta men framförallt jag.
Haha, idag när jag skulle ta mina tuggimmi i väskan så fiskar jag upp en röd plastkopp från hennes servis och tre bestik oxå från hennes servis, undrar om hon tror att jag behöver detta eller med största sannolikhet har hon lekt med min väska och ja stoppat ner det hon behövde för stunden. Ett tecken på att jag har dålig kolla på mina grejjer oxå.

Ikväll bli det middag på underbara Venezia, det får nog bli pizza ikväll för jag ska ut och äta italienskt med en jobbarkompis på lunchen så det får bli Venezias underbara pizza ikväll. Fast inget är bestämt än.

Snart är det semester och det ska oxå bli underbart första veckan är bara min och Cornelias och vi ska bara vara hon och jag, kanske åka till Nybro och bada i Vita Sand, där ska det visst vara fantastikst, och kanske åka hem till morfar nån dag oxå och bara ha det gött kanske bada i härligt kalla Åsnen eller varför inte tävelsåssjön fast det är "likvatten" där säger min mamma, ja ja kyrkogården liggr ju precis ovanför sjön men så farligt kan det ju inte vara, jag har inte blivit sjuk där och jag har ändå badat där flera gånger, inte märkbart iallafall.

Nu är det lunch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar