fredag, februari 04, 2011

8 min senare

Published with Blogger-droid v1.6.6

1 kommentar:

  1. Ser lite snett ut! ;-D hahahahah...

    Nu börjar vi äntligen komma i ordning! jobbar bara en vecka till seeeeen är jag ledig i två veckor förhoppningsvis innan bebis tittar ut!... får se vad man hinner åstadkomma under den tiden! på jobbet är så gott de mesta klart eller överlämnat. Strategierna och handlingsplanerna som ska vara klara detta året har jag lyckats förbereda så det bara är att sätta i gång när jag är tillbaka i höst! :) Gött mos! Men sen är det lite i skolan som jag sitter med nu! Ett större arbete som ska vara klart i mars.. så har att göra på min "ledighet" hahah... men vad gör man inte för att få sin magister också!

    Hur gick det med renoveringen hos lillan? Blev det bra? Bad henne om lite före och efter bilder, men det hann hon kanske inte med!

    Ha de gött så hörs vi i veckan.. Hälsa familjen! Kram

    SvaraRadera