tisdag, februari 01, 2011

Lakrisal

skulle kunna äta hur många som helst tror jag....
Sitter och funderar på vad jag ska ge eller rättare sagt vad vi ska ge lilla C när hon fyller år ja ja jag vet att det är i april men tiden brukar gå så otroligt fort :) Kanske en prenumration på Bamse för de yngsta, för den tidningen gillar hon skarpt. Kläder är väl oxå nått hon borde önska sig, såg att villervalla hade fått hur mycket mysigt som helst.

Ska passa på att skicka en krya-på-sig-kram till Fröken E på "the fairside"

Jag har köpt en jacka till H nu som han ska få på sin dag sen är det ju alla hjärtansdag oxå bara några dagar efter hans födelsedag, jag vet inte hur jag ska få ihop detta. Kanske räcker om jag och C bakar några härliga muffins till honom. Det är mycket som händer 2011. Minsta systern är ägare av egen salong = jag är stolt stora syster, mellansyrran ska ha barn vilken dag som eller ja iallafall om 4 veckor = Jag längtar som tusan och ja vi ska själva göra en total makeup på huset vi bor i.

Jag borde verkligen gå igenom alla mina bilder och framkalla oxå jag tror säkert att det är 500 bilder som jag inte har framkallat än ,men alla ska klart inteframkallas men jag skulel vilja framkalla någar och sätat in i ramar, som jag var så dum som inte köpte när jag var på IKEA och det sålde RIBBA ram för 65 kr, dumhuvud!!! Kan önska mig en resa till IKEA när jag fyller år.

Nu önskar jag alla en god tisdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar