måndag, februari 21, 2011

måndag middag

oj vad helgen gick fort. Det sa som bara pang, men vilken skön helg vi haft. I fredags kväll beställde vi hämtmat och sen mös vi bara på kvällen för att på lördagen dra in till Växjö o Salong Självfallet för klipp och färg för familjen och sen var vi hem till morfar och fikade lite och kollade kalvarna, dumt nog så låg kameran kvar i väskan men oj så underbart söta de är.
Igår var vi ute o gick, jag lilla C och hunden i minst en timme, Pappa H var i skogen med farfar så vi gick och tittade på dem och sen vilade vi lite på soffan och sen beställdes det fisk till middag.

Ja melodifestivalen, vad ska jag säga, jag har haft Eric Saades låt på huvudet hela dagen så den måste ju ha vart bra, sen gillade jag Sebastians låt och även Shirly´s Angels eller vad de nu hette. Men jag vet inte om jag tycker att upplägget är så bra som det var förr. Ja ja Dead by April var ju bäst helt klart.

Ha en bra måndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar