torsdag, februari 24, 2011

en torsdag utan nyheter

ja det är helt sant, har inget nytt att berätta. Slutar 15 idag och ska hem till tvätten tänkte jag, i morgon är det fredag och då ska vi se om man kan ta en liten liten sväng på bokrean, jag hoppas att det hinns med. Som sagt idag ska jag int egöra nått annat än laga mat och tvätta. åhh denna semesterplanering, jag vill inte bara gå in två dagar o jobba jag har ju ändrat och delat min semester redan ju.Hmm ja ja jag får väl titta på detta då....

Nu är de snart dags att åka hemmåt till familjen, Skickade iväg Cornelia idag trots att hon var lite varmare än hon brukar och jag har haft dåligt samvete hela dagen för detta, men de har inte ringt från dagis iallafall och H har inte heller rringt så vi får se hur det är idag när jag kommer hem.

Ha en skön torsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar