torsdag, mars 03, 2011

Grattis...

På födelsedagen söta syster. Jag har ringt och skickat sms men telefonen verkar avstängd så jag skriver här oxå. Hoppas du haft en bra dag och att den fortsätter i den riktningen.

Nu tillbaka till mig...har haft en mycket bra dag trots början till skoskav. Ska hem nu och titta på Karlsson på taket..den filmen som min sessa har väntat på i 4 månader har äntligen kommit. Igår lovade jag henne att vi skulle titta på den idag. Trots att hon enligt säker källa såg den 3 gånger igår.

Snart är det helg och jad ska vi då hitta på? Jag vill tilm H-stad och träffa min systerdotter som är 3 dagar idag. Men det får bli nästa helg. Vi har inget planerat men det vore kul att hitta på nått.

Dags för boken nu.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar