torsdag, mars 17, 2011

Mormor (igen)

Japp då var det åter dags att sova för en ny arbetsdag imorgon. Mormor eller ja min mamma är här och hon har redan hunnit baka en sockerkaka...undrar vad det blir imorgon...bullar eller rulltårta...hmmm jag satsar på det sistnämda. Skruttis har fortfarade feber men jag hoppas det blir bättre snart...vi kommer ju aldrig till Halmstad om det ska hålla på så här. Nåväl jag skickar kläderna med posten. Pappa H är på Jägarförbundets årsmöte..med pyttipanna på Kök11 vi får se när han kommer hem klockan är nu 22.08. Dags att säga god natt.
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

  1. jao jisses vad ni bakar.. är det inte kringlor så är det annat mums.. såg du på halv 8 hos mig? den cheesecaken som gjordes i ett av avsnitten ska ja göra.. den såg såååå jädrans god ut!!
    kramar..

    SvaraRadera