söndag, mars 20, 2011

Jag önskar....

mig en hall med vitt golv och vit pärlspont typ en o tjugo upp på väggen och så önskar jag mig två bokhyllor i brunt och en matt i grönt, spetsgardin och en ljust rosa pelargon. Jag önskar mig även ett barnrum med vitt golv och en tapet i vitt och sedan en mjuk o go matt och så två rullgardiner från Mairo. Ja önska får man göra och det bästa är att det inte kostar nått. Mitt badrum ska ha ett svart och vit rutigt golv med vitt kakel i duschen och vid handfatet och sedan vitmålad panel....sen är jag ganska nöjd. Jo förresten jag vill ha en träsoffa ute i vitt ni vet en sån där äldre rundad. Hade kunnat tänka mig ett vitt bord med stolar till oxå detta i gammal stil. Nu måste jag kolla till potatisen.

Ha en skön söndag i solen
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar