måndag, mars 14, 2011

Helgen som varit

Har varit helt underbar. Min mamma kom i torsdags kväll för att vara hemm med Cornelia på fredagen för både jag och H hade problem att vara hemma. Jobbade hela fredagen och i lördags så stannade mamma kvar till middag och då kom I & J på besök. Mamma åkte hem efter vi ätit och då drog jag o J till Kosta en sväng, vi stannade för att handla lite gott till kvällen för melodifestivalen. Cornelia höll sig vaken till Saade hade framfört sin låt och sen somnade hon gått. I söndags så var vi ute en bra stund då pappa H och farfar eldade ris och C hjälpte till som vanligt. Sen kom farmor och farfar på fika och sen ut igen. Jag avslutade helgen med en långpromenad med söta hunden och fick med mig en bukett blåbärsris.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar