torsdag, maj 12, 2011

Bikini = ett rent helvete

USCH...Tviii och fräs
Jag avskyr detta med bikini och sommar och bad och sol. Fast egentligen är det sååå härligt, men tanken på att visa mig i bikini ger mig ångest. Det hänger över överallt. Men men jag köpte en ny förra året och den får nog hänga med även iår. Om jag inte hittar nån annan vill säga.

Ska till körskolan direkt efter jobb idag och köra lite. Hemma sent idag oxå. Men men jag måste verkligen verkligen ta detta jävla kort nu.
Om 8 dagar har jag o min kärlek varit gifta i 5 år, Vi har varit tillsammans sen -97. Men 5 år vart har den tiden tagti vägen då?

Det har visst åskat hemma inatt sa H, men det har jag inte hört och inte Skrutt heller, H var uppe och öppnade ett fönster i natt för att släppa in lite luft det var visst varmt tyckte hunden, bara en så där 26 grader. Stackars Grimm han kunde väl knappt andas. Få låta han sova nere nu när det börja bli varmare, synd bara att han jagar katten så fort den stackarn visar sig.

Nu dags för lite keso och sedan jobbar vi på som bara den.
Ha en skön kväll och missa INTE SEMIFINAL nr 2, Det är Eric Saades tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar