tisdag, maj 24, 2011

on my way home

Efter en lång dag på jobb. Sitter på bussen och önskar att jag redan var hemma. Ska tvätta ikväll och om regnet inte öser ner ska jag springa en runda. Robbie Williams i lurarna och det känns bra. Kyckling blir det i morgon till lunch. Det är bara tisdag men det känns som om det skulle vara torsdag. På torsdag fyller min söta söta lilla lillasyster tjugofem. Kan dock inte berätta vad vi köpt. Skulle behöva köpa linser men vi får se vad pengarna räcker till denna månaden. Snart i hovet och så är det bara en liten stund kvar. Ska vila ögonen lite men innan dess vill jag rekommendera en sida jag hittade idag www.ofeliashus.com

Kram och sköt om er.
Published with Blogger-droid v1.6.9

1 kommentar:

  1. Det är precis den stilen jag är ute efter!:))

    puss och kram..alfengards.wordpress.com

    SvaraRadera