fredag, maj 06, 2011

Fredag 6 maj 2011

Det är ingen fredag som går till historien direkt, men det är en fredag som har gått ganska så fort. Hoppas inte helgen går lika fort bara.
Det är lugnt och behagligt här på jobbet, lagom att göra och trevliga kamrater. Jag har varit förkyld nu sedan våren kom och nu börjar jag verkligen tro att det är allergi.
Vi har ett gäng som åker på utbildning nu till USA, det hade så klart varit kul att följt med men mitt samvete ville inte det så. Nä jag är gärna hemma med mn söta lilla familj och renoverar istället. Hoppas nu att Linus kan komma i helgen och hjälpa Hampus med skyliften så vi kan börja plocka ner mexit nu. Ska bli så skönt att bli av med det. Jag har målat upp en bild i mitt huvud precis som jag vill ha det. Rött hus med vita knutar och blå dörrar och sedan en vit träsoffan utanför (gärna lite sliten)Sen gärna ett stort trädgårdsland med potatis, jordgubbar, lite sallad och sånt grönt.

Åhh fick precis ett sms från min söta vän L och vi ska till Ronneby på söndag :) Nice Nice Nice, ska bli kul att bara umgås med dem...

Nu är det snart dags att packa ihop för helgen och åka hem till mina söta älsklingar hemma. På lördag vankas det kalas för kusin O och p söndag mys med L & M

Ha nu en underbar helg

1 kommentar:

  1. Hejsan hoppsan, falle ralle ra! En tripp till USA hade jag inte kunnat säga nej till! :) Men jag förstår! Det är svårt att bara borta från familjen så länge! :)

    kommer du och syster ner till helgen?! Hon viskade något om detta i mitt öra! :)
    Du kan väl ringa! kram

    SvaraRadera