onsdag, maj 25, 2011

Halva veckan har snart gått

På lördagen är det 25 års kalas för syster yster.
Väntar på min leverans från H&M har beställt två klänningar en turkos och en cerice och det ska bli spännande och se om de är lagom.
Igår sprang jag en sväng med hunden och så tvättade jag två maskiner tvätt, lagade 4 matlådor och duschade och la llilla C. Hann titta lite på Äntligen Hemma oxå...så jag var grymt effektiv igår.

Nu sitter jag på jobb och donar lite. tittar just nu på hur regnat vräker ner och hur kallt det blåser ute. Har ingen som helst lust att gå ut men jag måste köpa välling för den de hade på ICA i stan var inte den som hon brukar dricka och direkt när hon såg den så sa hon den gillar inte jag. så det är bara att slänga den och fylla på med annan.

Kanske hör jag av mig lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar