fredag, mars 01, 2013

Allt har en första gång

Nu har jag klarat av Fars Dag, pappas födelsedag, julafton och Lovas födelse utan att ha min pappa här och det har ju gått bra. Idag firar jag min födelsedag för första gången utan pappa och det kommer ju oxå gå bra? Kommer ju kännas tomt precis som vid alla andra tillfällen.

Ska fira min födelsedag på salongen idag, ska bli underbart att få klippa sig "ÄNTLIGEN" jag har inte klippt mig sedan dagen innan julafton så ni kan ju tänka er hur jag ser ut. Bild kommer på före och efter.

Nu ska jag baka och dricka kaffe.

 


Inte utan att man blir sugen på att öppna....

Kram Lina

1 kommentar:

  1. Ja, tomt är det rätta ordet men det måste gå och det gör det ju..... Han sänder dig en extra tanke idag, det vet både du och jag.... Ses ikväll! Kram

    SvaraRadera