onsdag, mars 06, 2013

+ 13

var det när jag kollade in termometern innan idag. Sessan har åkt med farmor för att kika in Kungen som kommer till byn och själv har jag, Dockan och Grimm (hunden) varit ute på en liten promenad i den härligt vårluften. Det är väl bara denna veckan också för sen ska det nog bli kallare igen men  man får passa på att njuta när det går. 


Vad händer annars här på landet?
Jag har städat lite i köksskåpen och plockat bort det vi inte använder,
varför ska de stå där och ta plats liksom? Det ska packas ner i låda och bäras ner i källaren för förvaring där och så  kan man plocka fram det om man skulle sakna det eller behöva det. Troligen aldrig men man vet inte och nä detta göra jag mig inte av med för det är till min Höganäs servis så det  ska förvaras i källaren. Ja nu när jag har möblerat om lite i skåpen så kommer det ta ett tag innan man lär sig vart grejerna är och det kommer gå min man på nerverna hihi. Förlåt!
 
Nu dags för en stooooor kopp kaffe och sen packelipacka ner i låda.
 
Ha en fortsatt underbra vårig onsdag.
 
Kram Lina

1 kommentar:

  1. Njut av våren kära vän. Saknar dig! H o jag fick den stora äran att träffa Sessan idag.
    Kram fru M

    SvaraRadera