måndag, mars 11, 2013

Sol ute, Sol inne

Sol i hjärta, Sol o sinne...
Fast det är kallt som S.A.T.A.N  ändå, men men så länge fåglarna sjunger och försöker välkomna våren så är jag nöjd. Något jag är minde nöjd med är det här


 
japp 768,75 svenska jävla kronor för ett nytt glas till min sidospegel på bilen. (Glaset släppte när jag stängde dörren och då var det bara att fortsätta färden mot Tingsryd efter att  jag lämnat Sessan på förskolan) Rena rånet om du frågar mig. Jag hade kunnat acceptera 199-299 kr men va faaaaan 769 kr, ja jag betalade och så glad ut och när jag satte mig i bilen så tänkte jag "där rök de vårskorna" Nåja man får vara glad för det lilla.
 
Kokar grönsakssoppa nu, det var längesen och jag tycker att det är så jädrans gott.
Det blir nog inget Ullared och Gekås för mig i vår, mina sparpengar fick gå till lite av räkningarna för januari tyvärr. Men till hösten ska jag dit i alla fall.
 
Nu ska jag njuta av en stoooooor tallrik grönsakssoppa
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar