torsdag, mars 21, 2013

Snöoväder

Ja det kan man väl säga, eller Aprilväder som det också kallas (även om vi bara är i mars)



 
Ja vad  har vi hittat på idag då? Jo vi började dagen med gröt...nä jag ska inte ta alla detaljer men att vi började dagen med gröt betyder att jag hade rätt bar kolla på läget, brukar inte allars ha tid att koka gröt, men det  hade jag idag. Sen lämnade jag och L storasyster på förskolan och sen for vi vidare på staden och Självfallet Salong där vi eller jag fixade till frillan en snabbis, sen var vi och storhandlade som vi gör en gång i veckan typ och sen hem och nu har vi ätit fläskpannkaka, bakat muffis, spelat spel, betalat lite räkningar och nu tittas det på Trassel.
 
I morgon är Sessan ledig från förskolan och sen i nästa vecka är det påsklov (blev jag upplyst om när jag hämtade henne idag *Dålig Koll*) Nästa veckan är dock pappa hemma också så då kanske vi nån dag kan hitta på nått kul. om vädret tillåter, vilket det inte ser ut som  nu för här VRÄKER snön ner.
 
Nu dags för lite kaffe till och sen duschen.
 
Kram Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar