fredag, februari 07, 2014

Att fira sin första födelsedag

I morgon smäller det. I morgon blir min lilla prinsessa 1 år. Kan inte förstå vart tiden tog vägen, det var ju bara häromdagen ju. I morgon klockan 09.14 blir hon 1 år det lilla vilddjuret.


Hon hittar på allt möjligt, idag tog hon först sina badbyxor och satte dem på huvudet sen blev det en bunke.



I morgon ska vi fira hennes första år och det ska bli spännande att se hur hon gör med paket och tårta. Jag vet dock att jag inte kommer känna mig hel i morgon för det kommer att fattas en för mig väldigt viktig person. Min älskade pappa. 
Han som alltid ryckte upp dörren och sjöng "med en enkel tulipan" högt och härligt. Han kommer vara saknad i morgon lilla pappa ❤️
Vi ska även fira H som fyller 35 år, så jag har lite att göra. Det bjuds på varmrökt lax med potatis och sås och gröna ärter, till efterrätt blir det creme brulee och till kaffet blir det tårta, semlor och hemgjorda maränger. Jag ska försöka hinna med att ta lite bilder. 

Ha en fortsatt fin kväll

Kram Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar