lördag, februari 22, 2014

Att ha gjort några bra köp idag

Efter att jag, Liten och hunden varit ute och gått 6 km så drog familjen till stan, ny tv skulle inhandlas, den historien tar vi en annan gång. Men jag lyckades göra några bra köp oxå..



På Rusta hittade jag detta, mattan hade redan Sessan sagt att hon ville ha så det var inte så mycket att diskutera dör, den blev superfin på hennes rum, söt men ändå lite tuffare. Bollslingan är med 29 lampor, inte alls samma lina som Happy Lights 35 lampor men denna funkar utmärkt till mig och dessutom till en mycket mindre peng! 


På Clas Ohlson hittade jag denna fiiiina lampa och till halva priset om jag jämför med var jag sett den annars.

Bilderna är lånade från Rusta och Clas Ohlson.

Kram Lina
❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar