lördag, februari 08, 2014

Firat 1a och 35e födelsedagen

Idag fyller vår lilla Lova ett år, galet.
Vi började med sång på morgonen och paketöppning i sängen. Fisher Price Little People och en gunghäst/hund från Jabadabado och en baddocka från stora syster. Dockan blev en stor förälskelse, vilket märks med att hon lägger huvudet på sne, kramar dockan och säger -Åhhh.

Runt middagstid kom kusinen från Halmstad med fina kläder från lindex, tajts och klänningar i blått och grönt.

Sen kom lilla moster med paket och även hon med kläder, en sommarklänning i vitt och blått och ett par svarta mjukisar.

Mormor och Walle kom med pussel och mer Little People.

Farmor och farfar kom med en prickig resväska från Jabadabado, ett födelsedagståg och tre mindre väskor art ha bra och ha saker i.

Faster med familj kom med pyjamas, ett stort, jättefint kort på Lova med gudmor och en aktivitetsstol med musik och annat roligt också från Jabadabado.






Tyvärr kunde inte farbror med familj komma, kusinen har haft liten släng av maginfluensan, men de är såklart välkomna en annan dag.

Maten blev lyckad dock blev det mycket kvar av både tårta och semlor så vi kan bjuda på fika hela veckan. 

Såhär dags gör ett år sedan var jag och L själva på LättBB och hade kollat melodifestivalen och sov gott i varsin säng. L tillsammans med spöket Laban och jag i min säng. Tänkt vad tiden går fort. Nu ligger hon och sover sött i sin däng tillsammans med mumintrollen och jag, ja jag ligger här i min säng och ska snart sova jag också.

I morgon fyller H 35 år och det får vi fira med lite nybakade scones och kaffe på sängen. Han fick sina paket idag av oss, för att han ville det och för att det flickorna köpt till honom redan satt på ett znnat paket. Låter konstigt kanske men han fick ett vapenskåp av sin mamma och pappa och syskon och på detta vapenskåp sitter ett kodlås som han fått av sina små sessor, av mig fick han en klocka, dock inte Attlingklockan utan en Armaniklocka som han ville ha i stället.

Kram Lina
❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar