söndag, februari 16, 2014

Att ha söndag


Sista dagen på veckan, känner mig lite småtjuvig, fryser ibland är trött och lite ont i magen. Men efter att jag fick sova nästan en timme nu i eftermiddag så känner jag mig piggare.

Mannen min satte upp de nya brevhållarna som jag köpte på Indiskan i fredags


Supernöjd med resultatet, nu kan jag äntligen få lite ordning på räkningarna igen.

Annars myser vi mest idag.






Medaljcermonin för damerna var precis och undertiden kom flickornas bästa farbror med paket till Lova, ett fint tåg från Brio och en larv som spelar musik.
Hon älskar musik och dansar så fort hon hör det. 

Nu lite kaffe och mer OS.

Önskar ett härligt slut på en bra vecka och en bra start på en ny vecka som dessutom är Sportlovsvecka.

Kram Lina






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar