fredag, juni 13, 2014

Blixtar och dunder

Idag slog blixten ner, inte så långt här ifrån.


Stackars lilla träd, som tur var kom ingen till skada. Det låg mycket bark på vägen och enligt en granne så hade nedslaget varit då kraftigt att dörren på stugan mitt emot hade slagits upp. Det är ofattbara krafter. 
Jag är inte rädd för åska men jag har respekt för ovädret. Tycker inte om att se blixten.

Idag är det fredag och arbetsveckans sista dag. Helgen har börjat och vi invigde den med en pizza och sedan ett antal besök på toan, jag kan vara konstatera att mun mage fixar inte den typen av mat. Köpt pizza är värst. Så det får dröja vääääldigt länge till nästa gång, om det blir en nästa gång.

Efter begravningen igår så stannade jag till hos en annan kusin och hämtade mina ursnygga armband som hon gjort till mig.


Visst är de superfinal. Jag är så glad för dem och de lämnar bara armen när jag ska sova. Jag blev helt förälskad när jag såg dem.

Nu ska jag ta och vila magen över natten för i morgon blir det mys frukost med nybakade frallor, som min kära svärmor levererar till oss varje lördag, och sen blir det en tur till Kosta Outlet för skoinköp till flickorna.

Kram Lina
❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar