söndag, juli 06, 2014

Att ha de mest underbara vänner man kan

Det är inte alla som får ha så fina vänner som jag. De finns liksom alltid där, närsom. Det är underbart. Tack för att ni finns. 

Ett tag sedan jag skrev nu. Nä livet har inte stannat, snarare tvärtom, det rusar på i en väldig fart. Jobbet tar en del av livet men jag gillar det. Det är varierande och fortfarande mycket nytt men i fredags fick jag klara mig på egen hand och jag FIXADE det, alla de små och stora uppdragen. Kände mig stolt och nöjd och gick hem med gott samvete.



Nu har jag börjat min en-veckars-semester och den har börjat super. Med sol och sol, loppis och trevlig lördagskväll med fina svägerskan med familj. Pulled pork och grillade hamburgare, homemade coleslaw och lite vin på det.

Idag har vi varit på loppis och sen en sväng till syster där flickorna badade i poolen, åt bullens pilsner korv och pasta och fikade på mormors bullar, härligt!

Vi badade lite till när vi kom hem


Nu har flickornas lilla stuga blivit klar och inflyttad.










Visst är den helt underbar. Den finaste lilla stuga du kan tänka dig.

Kram Lina

❤️






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar