onsdag, juli 16, 2014

Att ha en sån dag

En sån där dag när inget är bra. En sån dag när jag egentligen bara vill ha en kram, att någon bara ska hålla om mig och säga att jag betyder något, något bra, att jag är viktig. Men det händer aldrig. Jag drar mig alltid undan, blir tyst, nästan löjlig. Har du nån sån dag ibland, för mig var det längesen nu men idag är den här och hälsar på för att i morgon förhoppningsvis ta farväl igen, ibland stannar dagen över och blir fler dagar, liksom förökar sig. 
Så länge jag kan minnas så har dagar som denna kommit och hälsat på men sedan sagt farväl eller på återseende rättare sagt. 

"I'm often silent when I'm screaming inside"

Nu är det dags att sova, krypa mer i sängen där bland kuddar, kärlek och hundhår.

Kram Lina
❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar