söndag, juli 13, 2014

Snart är dagen över

Årets mest fruktade dag är snart över

Det har gått två år sedan du valde att lämna livet tillsammans med oss. Lämna dina barn och barnbarn och alla som älskar dig.
Denna dagen är snart över tack o lov, Det har öst ner regn hela dagen, har varit på kyrkogården och satt stora fina höga ljusrosa rosa till dig, hoppas att de håller sig, tände även ett ljus som jag hoppas värmer en stund. En kylig känsla i kroppen hela dagen. Tog familjen och lillasyster med mig till Korrö idag och åt lite mat, bara för att komma iväg, vara tillsammans en stund och bara vara.

Den stora frågan återstår och jag vet att jag inte kommer att få svar på den någon gång, inte i detta livet i alla fall och jag vet inte om jag egentligen vill ha svar på den heller.

Saknar dig så mycket varje dag, önskar jag kunde ringa till dig, fortfarande efter två år så finns alla dina nummer kvar i min telefon men jag har märkt det med att du är "min ängel" att det inte går att ringa till dig men jag förmår mig inte att ta bort det, vill inte radera dem, kan inte göra det.

Kram Lina



1 kommentar:

  1. Älskade Lina! Det smärtar att inte veta eller få veta och den stora saknaden....du är så stark!!

    SvaraRadera