lördag, september 05, 2015

Konst- och Hembygdsrunda

Idag tog jag och flickorna med oss farmor på konstrunda här i kommunen. det är säkert 15 år sedan jag var på det. Det är ju supermysigt och vad det finns mycket duktigt och kreativa människor runt om kring i de små byarna. Jag blir alltid så sugen att börja med nått kreativt.
 
 
Jag köpte en jätte, jätte, jättefin tunn ring i silver som jag nu har placerat mellan förlovningsriven och vigselringen.
 




 
Sen var vi hos LERA.NU
Asså hon har så mycket fint nu denna tjej så man blir helt lyrisk.


 
Jag kan inte låta bli att köpa något när jag är där. Jag blir liksom lycklig i hela kroppen när jag stiger in i den iordninggjorda ladugården.
Ååhh det är så fint.
 
Jag är nöjd med dagens utflykt och det är nog farmor och flickorna också.
 
Kram Lina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar