lördag, maj 21, 2016

Att fira 10 år i Göteborg

Fru i 10 år....
 
Det firade vi med att sätta oss på tåget till Göteborg.
Mannen ska springa Göteborgsvarvet för fjärde året och jag ska springa mitt varv i alla söta härliga små butiker i Göteborg som inte finns här hemma där jag bor.
 
 
 
Den lilla smala silverringen i mitten är köpt av en lokal silversmed, jag köpte den ringen när jag var på konstrunda i kommunen och jag älskar den. Tanken på att den är handgjord gör att jag älskar den ännu mer och så gjorde sen sig så fin mellan mina släta guldringar.

 
Ja, 10 år sedan vi gifte oss.
 
Säger om mannen sa för nån dagen sedan
-Tiden går fort när man har roligt tillsammans.
Och så är det ju, vi träffades för 19 år sedan och de 19 åren har gott lika fort.
 
Då så, då ska vi heja på mannen som springer varvet idag.
målet är under 1,40 och det vet jag att han kommer att klara av.
 
Önskar en underbar helg.
 
Kram Lina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar