fredag, december 18, 2009

Fredag..

jaha i min vecka är det måndag fredag och inget annat. Nu är det fredag igen och idag har jag jobbat och Hampus har varit hemma med Cornelia, hon var så tokförkyld och nös och hade sig. Men det brukar bara vara ett par dagar och sen är hon bra igen...i morgon kommer cissi m fam och linus m fam och sväffar och svärmor på lite mys hemma. Vi ska fira Marcus lite hade jag tänkt med, jag tänkte ju inte på att han fyllde år när jag bokade detta datum. Hoppas att det går bra ändå. Vi har köpt en flaska whisky till honom och en spargris, jättefin silvrig. En sån man inte får plocka med för det blir fingeravtryck direkt. Annars härn der det inet så mycket. Jag är grymt suger på att köpa lite kläder men jag har aldrig nån tid att gå på stan men vi får se om hon är bättre på söndag/måndag så drar vi nog till stan. Nähä då är det bara 1 timme kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar