tisdag, december 08, 2009

Utvecklingssamtal

på dagis igår och det gick jättebra. Hon kan ta instruktioner och hon äter bra (det hon tycker är gott). Sen hade fröken en rolig lite story om lilla C och det är så att fröken satt och skev med en penna med Hampus ftgs logga på och Cornelia kryper upp brevid fröken och säger Hampus så fröken lägger upp denna pennan på ett skåp och byter till en annan som hon sedan fortsätter att skriva med och då pekar Cornelia upp på skåpet och säger Hampus igen, det är ju lite skoj att hon känner igen loggan på pennan och sätter ihop detta med pappa. Ja hon ser ju denna logga några gånger om dagen så det är kanske inte så konstigt men ändå.
Hua, mig magkatarr vill inte ge med sig....fattar inte varför jag har fått det nu aja den får vara där tills den försvinner. På lördag kommer det lite folk hem på lussefika så nu ska jag snart baka lite pepparkakaor och lussekatter och så göra lite gröt tror jag och ja glögg får jag ju inte glömma.

Sköt om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar