onsdag, december 30, 2009

Snart 2010

oj det är inte klokt vad 2009 har gått fort och vad mycket som har hänt. Cornelia är snart 2 år, Hampus har fyllt 30, ALLA har fått barn..hihihi eller ja nästan iallafall...Ja här sitter jag på jobbet, nä det är inte så farligt inte är än att jag är lite trött idag, Var hemma hos pappa igår följde med dit för Hampus skulle iväg på en träffa med lite arbetskompisar. I morgon är det som sagt nyårsafton och vi ska till Rolsmo och det kommer att bli sååå trevligt. Idag är Hampus hemma med Cornelia och jag kan bli lite avis på det det är så myisgt att vara hemma och bara mysa med familjen ju.
Vad här mer hänt 2009....Jo Cornelia har fått en kusin och ja jag har ju nytt jobb och Hampus har nytt jobb. Vi har renoverat på huset och målat om lagården...ja lite grann har det hänt. Nästa år händer det stora saker oxå JAG FYLLER 30 hahahaha....nä inget stort men Cornelia fyller två...oj vad hon börjar bli stor.
Nä nu svamlar jag mest känner jag.. Ha en underbar dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar