lördag, december 12, 2009

God morgon världen


i väntan på pepparkaksbaken och lussefirande ikväll...

Då var det lucia i morgon och förresten vill jag börja med att säga GRATTIS till Ida och Magnus som har fått en liten tjej, mer info än så har jag inte. Men jag hoppas att de mår bra alla tre och att allt gick bra. Kul att det blev en liten tjej iallafall.

Ikväll bär det av till Bökås och lussefirande där.

Cissi med familj ska oxå dit och ikväll ska hon vara tomte lilla C. Jag köpte en jättefin tomteklänning när jag var i Ullared så den får det bli. Mer bilden från kvällen kommer i morgon. Ja i morgon kommer det lite folk hit och det ska verkligen bli mysigt för jag har inte träffat Linda och Fredrik och Felix på jättelänge och samma sak gäller för Anna och Foffe och Linda och Daniel. Ja jag hoppas att dem kommer allihopa..

Ha en skön dag och kram på er kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar